Subject: Projekteerimistingimused
From: "Urmas Makrjakov" <[email-masked]>
To: "'Transpordiameti Jira'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 14:02:56 +0200

Tere

Palun väljastada projekteerimistingimused OG Elektra AS Aruküla kaupluse
juurdepääsutee projekteerimiseks aadressil Tallinna mnt 33, Aruküla,
Raasiku vald Harjumaa.

Manuses:

Lisa 1. Detailplaneering Töö nr DP 15623. Koostaja Tartu Arhitektuuribüroo

Lisa 2. Detailplaneeringu kehtestamise otsus Korraldus nr 425

Lugupidamisega

Urmas Makrjakov
juhatuse liige

Tartu Arhitektuuribüroo OÜ

Ülikooli 4-3, 51003 Tartu

Tel.  + 372 7308260

GSM + 372 5083165

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.arhpro.ee/> www.arhpro.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.